10 September 2013

Photo SM1M Konvoi 3 - Sumbangan Ramadhan & Tabung Zakat FGV bertempat di Kilang Felda Kernel Semambu Pahang Dan Kilang MSM Seremban

Assalamulaikum w.b.t

Konvoi ke 3 pasukan SM1M di adakan di Pejabat PPPTR, Tekam Pahang, Kilang Felda Kernel, Semambu Pahang dan Kilang MCM, Seremban Negeri Sembilan. Perjalanan ini mengambil masa 2 hari iaitu pada 25 dan 26 Julai 2013.

Pada Hari pertama, berlepas dari Balai Felda dan menuju  ke Pejabat PPPTR, Tekam untuk Majlis Penyerahan Sumbangan pada pukul 11 pagi. Selepas itu bertolak ke FKP Semambu untuk Majlis Penyampaian Sumbangan dan Berbuka puasa, Solat Maghrib, Isyak da Solat Terawikh berjemaah.

Hari Kedua, pada 9 pagi, melakukan ziarah dan Penyampaian Sumbangan Zakat FGV di 4 buah rumah disekitar Balok. Selepas itu bertolak ke MCM Seremban dan Solat Jumaat di Karak. Pada 6:30 petang di MCM Seremban dilaksanakan Majlis Peyampaian Sumbangan Tabung Zakat FGV, Tazakirah, Berbuka Puasa, Solat Maghrib, Isyak dan Terawikh. Bertolak Balik Ke Ibu Pejabat pada pukul 10:00 malam.




0 comments:

Post a Comment

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More